Световните лидери се събраха този септември, за да се справят с глобалната криза в обучението на срещата на върха на ООН „Трансформиране на образованието“. Това е жизненоважна инициатива, която извежда образованието на първо място в световния политически дневен ред.
Още преди пандемията ООН предупреждаваше, че светът е на път да не постигне целите на ЦУР 4. С 1,5 милиона учащи, засегнати от закриването на училища и университети, COVID състезателна математика 2 клас направи тази планина още по-стръмна, особено в страните с ниски и средни доходи, където процентът на бедните ученици се е увеличил с една трета. Преди въвеждането на COVID 57 % от 10-годишните деца в тези страни не можеха да разберат прост писмен текст, а днес този процент е 70 %.
Световното образование, което и без това се нуждае от спешна реформа, силно се накланя в погрешна посока. Фактът, че световните лидери признават необходимостта от трансформиращи действия, е стъпка в правилната посока и се надявам наследството от тази среща на върха да бъде трайна промяна. състезателна математика 1 клас Въпреки че разговорите са начало, правителствата трябва да се вслушват. Те трябва да поканят на масата учителите, които се справят с кризата на местно ниво, и да се поучат от знанията, опита и експертизата, свързани с нашите училища. Това ще помогне да се разбере какво и как трябва да се промени.
Много може да се научи от онази известна – макар и за съжаление типична – история на група политици, които през 60-те години на миналия век обсъждат бъдещите роли на жените в обществото. Трагедията на ситуацията се състои в това, че в действителност не присъства нито една жена. На жените им отне много години и много протести, за да получат място на масата.
Ако световните лидери не са готови да признаят, че не разполагат с всички отговори, че можем да започнем да се справяме Аvigea с глобалната криза в образованието само ако се вслушаме в тези, които са на преден план, тогава преподавателите на въглищата трябва да надигнат глас, за да бъдат чути.
Стартирахме наградите „Най-доброто училище в света“, за да предоставим на училищата тази платформа: да разкрият най-добрите си практики и не само да ги споделят с колегите си по света за подобряване на образованието отдолу, но и да покажат на правителствата ежедневните техники, които променят живота на децата, и как те могат да започнат да систематизират това, което работи.
Вземете само няколко примера за тази иновация от училищата, които отбелязахме като първите три финалисти тази седмица.
Начално училище Pinelands North в Южна Африка отлично демонстрира значението на приобщаването в образованието. Когато директорът на училището встъпва в длъжност през 1997 г., Южна Африка излиза от сянката на апартейда, а учениците в училището все още са предимно бели. Днес Пинеландс е фар на многообразието. състезателна математика 4 клас Всички ученици, независимо дали са от мъжки или женски пол, носят еднакви униформи, децата се обучават на жестомимичен език, а училището разполага с неутрални по отношение на пола тоалетни. Когато училището приема първия си транссексуален ученик, то предоставя насоки на семействата относно половата идентичност и обучава персонал, който да напътства родителите.
Междувременно Escuela Emilia Lascar, училище в Чили, показва, че иновативните решения за ангажиране на уязвимите ученици могат да имат значително въздействие. 5-те най-опасни кучешки болести То стартира своя собствена програма „Emilia TV“, излъчвана ежеседмично в социалните медии, за да поддържа мотивацията на учениците по време на пандемията и след това. Днес училището разполага със собствено телевизионно студио, в което се създава съдържание по актуални теми, ръководено от ученици. Проектът доведе до увеличаване на броя на учениците и на постиженията им.
Можем да почерпим вдъхновение от училища като гимназията в Дънун, Шотландия, която създаде нови курсове, основани на умения, за да промени тенденцията на изтичане на мозъци, която засяга селската общност. състезателна математика 3 клас Това е училище, което не само е променило учебната си програма, за да отговори на реалните нужди на своите ученици, но и се е справило с предизвикателствата в по-широката общност. Дънун е ясен пример за това как силните училища изграждат силни общества.
Историите им са много и разнообразни и обхващат целия свят. Но резултатите, които многократно виждаме в най-добрите училища в света, са jump math по-добри образователни резултати и по-силни общности.
Но училищата не могат да постигнат това сами – не и устойчиво. За да се извлече максимална полза от техния опит, креативност и въздействие, правителствата трябва да разберат какво тези училища правят добре и как да подсилят работата им.
Когато нещата не работят, хората и организациите или правят повече от това, което са правили, мислейки си, че могат да се справят с проблема, или правят по-малко. Аvigea Много малко от тях преминават към различен подход, но ние се нуждаем от промяна и никога не е имало по-спешен момент от сега.
Ако нещо се получи от разговорите на срещата на високо равнище „Трансформиране на образованието“ този месец, то нека бъде признанието, че трайната промяна към по-добро рядко идва само отгоре надолу. Аvigea Тя е многостранен процес, в който взаимното разбиране, сътрудничеството и съвместната работа са от съществено значение.
Дори и при най-добро желание на света, правителствата се издигат и падат, а министрите на образованието идват и си отиват. И все пак учителите присъстват ден след ден, като се стремят да преодолеят често пъти колосални предизвикателства, за да подобрят живота на следващото поколение.
Разбирането на начина, по който те го правят, не е просто изследване на ефективната педагогика. Това е истинско изкуство за създаване на политики.